LIFE IS SHORT SO LEAVE IT SWEET;)

~LIFE IS SHORT, SO LEAVE IT SWEET~

Saturday, November 5, 2011

KPLI@ Penang N Pertunanganku

Rase nak cite memori time belajar r..aku dulu option Sains sek. rendah di IPGM kampus Pulau Pinang..Tp ble posting dpt sekolah pendidikan khas cacat pendengaran..xkisahla janji bukan sabah or sarawak..
Aku masuk IPG xsilap 12 Januari 2009..da lama kerje..sonok pulak ble jd student semula..1 kelas aku 13 org jer..dorg pn baik2 sume nyer..
Aku menyewa ramai2 sebuah umah..1bilik dok 3org..yg bestnyer bilik aku ni cam ada badi..kitorg yang 3 org ni cm ikut turn lak kawen..sampai ada member ckp sape nk kawen dokla bilik kitorg..hehehe..
Roomate aku Dila kawen bulan 3 sbb mmg dia da plan b4 dpt KPLI..roomate aku Linda nikah bulan 5..b4 isi borg posting..sbb riso kene antar sabah..n majlis bln 9..aku pulak bln 12..sbb abah xbg kawen klu lom abes belajar..heheheh

Geng2 LISN1 2009

Ingat lagi dpt jer duit tunggakan elaun bln3 terus aku wat majlis tunang kt kuantan kg aku..mula abah xbbagi sbb aku kn still study lagi..tp aku nekad jer beli brg hantaran dulu...hahaha gatal gk aku ni..yela aku da 26thn time tu..mestila nk cept lgsg..hehehehe..
pas nenek aku bg green lite..abah pn ok jer..kebetulan smgu ke 2mgu b4 majlis tunang aku adik lelaki aku tunang dulu..
Akhirnya jdla aku tunangan org pada 21 mac 2009 (sabtu)..abes jer majlis aku..en tunang antarkan ke terminal bas makmur..nk nek bas kul6..almaklumla penang tu jauh..kenela gerak awal..yg siannyer sedara marala penat mengemas pas kenduri..huhuhu


Yeay kami da bertunang..hik3..

No comments:

Post a Comment