LIFE IS SHORT SO LEAVE IT SWEET;)

~LIFE IS SHORT, SO LEAVE IT SWEET~

Friday, November 4, 2011

Bila sudah jodoh namanyer;)

Aku dan encik suami mula2 berjumpa pada malam 5hb Ogos 2007 (ahad)..
aku ingat lagi that day aku n kengkwn baru balik dr berjimba @ kaki Gunung Ledang (sagil). Motifnyer hanya ingin menemani housemateku yg da bertunang bertemu 2 shbt lamanyer(lelaki). Disebabkn 3org insan ni sumenyer muda2..aku selaku kakak berborakla dgn depa xhingat..yela adik2 watpe nk control cun..kih3..kebetulan ari2 encik suami (belum lg time tu) kemain peramah..n sorg lg guy cm pendiam..so kitorgla borak xhingat..cm aku lak yg nk jupe kwn aku, housemate x kepoh pun cm aku..hahaha..
1st time tgk suami yg kuar dr kete..hmm tingginyer mamat ni..cm tiang letrik..hahahah..da tgk muka..mak ai hensem mamat ni..tp cm bdk tingkatan 5 jer..huahuaha..time tu umur aku 24thn(belum ada pengganti bf)n mamat poyo ni bru 22thn (bru clash ngan awek lama)..hehehehe..dua2 kosongla kan..
so blik umah aku pn xdela mengharap pertemuan seterusnyer..yela kite ni tua,xcantik lak tu..huhu
tit..tit..tit..selang 2ari pas2 dpt msg dlm hp;'la apsal ko xgtau aku awal2'..hmm no sape lak msg aku cmni..aku pn send;'..sory salah number'..so kt 3jm berblas sms..aku da boleh teka sape mamat slh no. ni..inilah mamat tiang letrik yg menggunakan nama RAMLI ari2..hahaha..bijak kn aku meneka..hehehe..dala mengaku keje sbg pembancuh air d kantin kilang..tp aku xkisah..sbb berkwn mana boleh pilih bulu;p
Sejak tu hampir setiap ari jupe di kedai makan kat umah aku..dia dgn motornyer..aku pn dtg merempit dgn motorku dating kt kedai makan..time tu aku xsuke dia dtg umah aku..sbb aku dok umah anak dara xelok jiran2 tgk..setakat g kedai kt umah aku..leh jer aku merempit sorang2..hehehehe
Disebabkan aku dok di tg Bidara..kitorg sgt sinonim dgn pantai..kdg kuar ngan kwn2 piknik kt pantai..sonok..time tu masing2 sush..aku keje kilang jer..dia lak bru jer mula keje..dugaan2..nk g berjalan ke bandar Melaka pun berkira duit minyak..hehehehe..

No comments:

Post a Comment